A NORMAFA KFT MINŐSÉGPOLITIKÁJA

 

                  

 

Tanúsított tevékenységünk:

 

Laboratóriumi eszközök, műszerek és berendezések javítása, forgalmazása.

Trade and repair of laboratory equipment, instrument and tools

 

Cégünket az Első Magyar Tanúsító Kft révén a UKAS-akkreditációval rendelkező NQA tanúsította 2004. 03.11-én

„A minőségirányítási rendszer megfelel a tanúsítási követelményeknek, teljes egészében bevezetésre került. A cégnél magas szintű tudatosságot és elkötelezettséget tapasztaltam. Az együttműködési készség kiváló volt. Kiemelkedő volt a dokumentumok / feljegyzések rendelkezésre állása.”

 

 

Minőségpolitikánk

 

A Normafa Kft. tevékenységének középpontjában a vevő (megrendelő) kifejezett és ki nem fejezett, de elvárt igényeinek kielégítése áll. Célunk, hogy a már meglévő ügyfeleink elégedettségét folyamatosan emeljük. Úgy gondoljuk, jövőbeli sikereink záloga az állandó fejlesztés és tökéletesítés minőségelvében rejlik. Ennek érdekében a következőket tesszük:

·        Elhatároztuk működő folyamataink és irányítási rendszerünk MSZ EN ISO 9001:2001 szerinti optimalizálását, s ennek alapján a minőségirányítási rendszer bevezetését,

·        Megbízhatóságunk fenntartását elsődlegesnek véljük, azzal együtt, hogy méretünkből adódóan rugalmas kiszolgálást kell biztosítanunk,

·        Üzleti tevékenységünk minden mozzanata megfelelően dokumentált, Minőségirányítási Kézikönyvünk részletesen tartalmazza a felelősségeket, a minőségirányítási rendszer elemeit, a minőségirányítási tevékenységek végrehajtásának folyamatát,

·        Minőségszemléletünk fontos pillérei a vezetés minőségi elkötelezettsége, illetve minden munkatársunk bevonása a Normafa Kft. lehetőség szerint tényeken alapuló döntéseinek meghozatalába

·        Szállítóinkkal kölcsönösen előnyös minőségi kapcsolattartásra törekszünk.

·        Minden tevékenységünkben a minőségszemléletünk az elsődleges, különösen az alábbi kulcsterületeken:

- A vevői igények meghatározásánál, valamint a vevőkkel való kapcsolattartásban

- A szállítók kiválasztásánál, valamint a beszerzéseinknél

- A kereskedelmi- és szerviztevékenységek elvégzésénél

- A felmerülő minőségi problémák, vevői reklamációk gyors megoldásában

- A helyesbítő és megelőző tevékenység információinak feldolgozásánál

- A képzéseknél és az emberi erőforrásaink bármely típusú fejlesztésénél

Minőségpolitikánk egységesen és teljes körűen érvényes valamennyi tevékenységünkre és működésünk minden folyamatára. A minőségnek a mindennapi munkafolyamatok részeként kell érvényesülnie.

Normafa Kft: a minőség a leghatékonyabb erőforrásunk!

 

      Budapest, 2004.03.10.

 

    Lakinger József

   ügyvezető igazgató


 

*** Ugorjon a lap elejére! *** Ugorjon egyet vissza! *** Ugorjon a főoldalra! ***

 

 


Utolsó frissítés: 2004. 10. 27. 11:23   ***   Levél a honlap készítőjének *** Ó Berényi Vilmos & Normafa Kft (az összes jog fenntartva)