Tanúsított tevékenységünk:
Laboratóriumi
eszközök, műszerek és berendezések javítása, forgalmazása.
Cégünket az Első
Magyar Tanúsító Kft révén a UKAS-akkreditációval
rendelkező NQA tanúsította 2004. 03.11-én
„A
minőségirányítási rendszer megfelel a tanúsítási követelményeknek, teljes
egészében bevezetésre került. A cégnél magas szintű tudatosságot és
elkötelezettséget tapasztaltam. Az együttműködési készség kiváló volt.
Kiemelkedő volt a dokumentumok / feljegyzések rendelkezésre állása.”
Minőségpolitikánk
A Normafa Kft. tevékenységének középpontjában a vevő (megrendelő)
kifejezett és ki nem fejezett, de elvárt igényeinek kielégítése áll. Célunk,
hogy a már meglévő ügyfeleink elégedettségét folyamatosan emeljük. Úgy
gondoljuk, jövőbeli sikereink záloga az állandó fejlesztés és tökéletesítés
minőségelvében rejlik. Ennek érdekében a következőket tesszük:
·
Elhatároztuk működő folyamataink és irányítási rendszerünk MSZ EN
ISO 9001:2001 szerinti optimalizálását, s ennek alapján a minőségirányítási
rendszer bevezetését,
·
Megbízhatóságunk fenntartását elsődlegesnek véljük, azzal együtt,
hogy méretünkből adódóan rugalmas kiszolgálást kell biztosítanunk,
·
Üzleti tevékenységünk minden mozzanata megfelelően dokumentált,
Minőségirányítási Kézikönyvünk részletesen tartalmazza a felelősségeket, a
minőségirányítási rendszer elemeit, a minőségirányítási tevékenységek
végrehajtásának folyamatát,
·
Minőségszemléletünk fontos pillérei a vezetés minőségi
elkötelezettsége, illetve minden munkatársunk bevonása a Normafa Kft. lehetőség
szerint tényeken alapuló döntéseinek meghozatalába
·
Szállítóinkkal kölcsönösen előnyös minőségi kapcsolattartásra törekszünk.
·
Minden tevékenységünkben a minőségszemléletünk az elsődleges,
különösen az alábbi kulcsterületeken:
- A vevői igények meghatározásánál, valamint a vevőkkel való
kapcsolattartásban
- A szállítók kiválasztásánál, valamint a beszerzéseinknél
- A kereskedelmi- és szerviztevékenységek elvégzésénél
- A felmerülő minőségi problémák, vevői reklamációk gyors
megoldásában
- A helyesbítő és megelőző tevékenység információinak
feldolgozásánál
- A képzéseknél és az emberi erőforrásaink bármely
típusú fejlesztésénél
Minőségpolitikánk
egységesen és teljes körűen érvényes valamennyi tevékenységünkre és működésünk
minden folyamatára. A minőségnek a mindennapi munkafolyamatok részeként kell
érvényesülnie.
Normafa Kft: a minőség a leghatékonyabb
erőforrásunk!
Budapest, 2004.03.10.
Lakinger József
ügyvezető igazgató
*** Ugorjon a lap elejére!
*** Ugorjon egyet vissza!
*** Ugorjon a főoldalra! ***
Utolsó frissítés: 2004. 10. 27. 11:23 *** Levél a honlap készítőjének *** Ó Berényi Vilmos & Normafa Kft (az összes jog fenntartva)